Hogyan válassz reklámajándékot a diákoknak?

Töltsd le ingyen
a könyvem vonatkozó fejezetét és megtudod!

A reklámajándékok hatékonyságát elemeztem
A reklámajándékok nagykönyve című tanulmányban. 

 

INGYEN letöltheted a felmérés azon fejezetét, amely a felvételi előtt álló fiatalok preferenciáit mutatja be az Educatio kiállításon. 

 

 

Ilyen és hasonló kérdésekre kerestem a választ a vizsgálatom során:

 

  • Melyik reklámajándék hódított az Educatio kiállításon?
  • Milyen ajándékkal nyűgözheted le a 16–19 éves diákokat?
  • Tényleg más ajándékokat szeretnek a lányok, mint a fiúk?

Kérd az ingyenes tudásanyagot!

 

Vincze Krisztina

Vincze Krisztina vagyok, kommunikációs és marketing szakember.

Ismerős a helyzet, amikor tanácstalan vagy a reklámajándékok kiválasztásakor?
Nem vagy egyedül! Én is sokszor gondolkodtam már azon: Mit válasszak? És miért éppen azt?

Én már beleástam magam a témába

Tudtad, hogy a marketingesek 42%-a szintén bizonytalan volt már a reklámajándékok beszerzésekor?
És az is kiderült, hogy a fogyasztók által szükségtelennek ítélt reklámajándékok 43%-a nem tölti be a funkcióját! Sok esetben ezeket vagy elteszik, vagy egyszerűen kidobják.

Fontos, hogy jól válassz

Ezért is kiemelten fontos, hogy a célcsoportod és a kampányod céljai alapján válaszd ki a megfelelő promóciós termékeket.

Kutatásom célja

Azt tűztem ki célul, hogy segítsek Neked a hatékony reklámajándék-stratégia kialakításában. Felmértem a vállalkozások és a fogyasztók igényeit, és részletesen elemeztem, hogyan befolyásolják ezek a tényezők a reklámajándékok kiválasztását.

Segítek Neked

Az általam gyűjtött adatok alapján szeretnék iránymutatással szolgálni, hogy vállalkozásod, intézményed vagy szervezeted a lehető legmegfelelőbb reklámajándékokat válassza ki. Fordulj hozzám bizalommal, és együtt megtaláljuk a legjobb megoldásokat!

A reklámajándékok nagykönyve

www.vintina.hu

Adatkezelési tájékoztató – info@vintina.hu – +36-20-339-4933